zaterdag 16 februari 2013

Rondje IJsselmeer

Ik heb wat leuks te vertellen! Maar eerst nog even over mijzelf: het gaat een stuk beter met mij (is natuurlijk ook errug leuk)! Ik verdraag de voeding weer en ben dus niet meer misselijk. Gisteravond werd ik om 23 uur wakker, net toen de KinderThuisZorg kwam. Zij heeft mij heerlijk vertroeteld vannacht. Heb nog even voor de tv gezeten en toen nog een paar uurtjes geslapen. Lang niet de hele nacht, maar ik was goed te pas!


Afbouwen medicatie
Hopelijk ga ik straks wel lekker slapen. Dat is de laatste tijd wel een probleem voor mij. We zijn anderhalve week geleden gestart met het afbouwen van de Fenobarbital (zie blog over epilepsie in januari). Nu is het hopen dat het nieuwe medicijn, de Lamictal, zijn werk gaat doen. Tot nu toe gaat het goed qua epilepsie; het wordt niet meer. Maar… sindsdien slaap ik dus duidelijk minder goed en das balen! Hopelijk gaat dit gauw beter worden!

Maar nu het leuke nieuws!
Verhoek Transport gaat fietsen rond het IJsselmeer voor Forza4Sam !!! Nou ja… voor 2/3 dan… en dan bedoel ik niet dat ze het IJsselmeer maar voor 2/3 rondgaan, nee 2/3 van de opbrengst via sponsoring gaat naar Forza4Sam. 1/3 gaat naar een ander heel mooi doel!

Kijk eens….!!!!

 Wat sportief hè! Een drietal renners uit ons team (Dirk, Alexander en Wilfred) gaan meefietsten die dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten