maandag 28 januari 2013

2 Jaar!


Zaterdag 26 januari ben ik 2 jaar geworden! Wat een bijzondere en leuke dag was dat! Ik zat lekker in m’n velletje die dag! Tussen de ochtend- en middagvisite heb ik nog even 2 uur geslapen. Dat doe ik niet zo vaak, dus dat kwam nu wel even mooi uit! Ik was weer helemaal opgeladen en kon er ’s middags weer tegenaan! Ook had ik gelukkig weinig last van epilepsie en zondag ook niet. En.. ik heb  het weekend ook nog eens goed geslapen! Papa en mama konden dus ook heerlijk genieten van mij! Vandaag helaas wel de dag begonnen met wat epilepsie en  vannacht een uurtje aan het spoken geweest. Maar al met al… gaat het stukken beter dan anderhalf week geleden!


Dikke kus van grote neef Melle!
 
Zaterdag de dag begonnen met het uitblazen van 2 kaarsjes op de slagroomtaart. Nou ja… dat blazen dat kan ik niet, maar ik kreeg hulp van mijn twee lieve nichtjes Lieke en Sanne! Ook vele cadeautjes uitgepakt met hulp van de neefjes en nichtjes, vriendjes en vriendinnetjes! Ben erg verwend hoor! Ook lag er aan het einde van de ochtend een dikke stapel met kaarten op de deurmat. Zo leuk! En de felicitaties stroomden ook binnen via Facebook, What’s app en Twitter. Allemaal heel erg bedankt daarvoor!

 
 
 



Matthijn Buwalda
Wat ook zo leuk was… is dat de kaartverkoop voor het concert van Matthijn Buwalda op 9 maart op mijn verjaardag van start is gegaan!!  Ze zijn te koop bij Foto Tuinman en d’Olde Soldoat in Genemuiden. Ook kunnen ze besteld worden via forza4sam@gmail.com. Op de achterkant van het toegangsbewijs staan de logo's van de bedrijven die het concert sponsoren (bedanktbedanktbedankt!) Dus…. kom je ook? De opbrengst gaat naar Forza4Sam! Je steunt daarmee de ontwikkeling van een medicijn voor kindjes met een energiestofwisselingsziekte!


 
Banner
Donderdag kregen we alvast een grote verrassing voor mijn verjaardag! Het logo van Forza4Sam en alle posters, bovenstaand toegangsbewijs en ander drukwerk is ontworpen door Henria. Nu kwam zij donderdag een grote banner brengen die we bij alle acties kunnen gaan gebruiken! Is ie niet mooi! En hij is zo handig, want je kunt ‘m zo overal neerzetten! Gaaf he! Henria heeft de banner dus ontworpen, maar wie het nou uiteindelijk gesponsord heeft? Dat is niet bekend. Maar lieve man of vrouw die dit heeft mogelijk gemaakt…. Dank je wel!!

 

Y4Y-Pannenkoekenrestaurant
En of we nog niet genoeg verwend en verrast waren vorige week…. Kregen we ook nog het volgende berichtje in onze mailbox:
Vrijdag 15 en zaterdag 16 maart organiseren we met Y4Y weer het Y4Y-Pannenkoekenrestaurant. De bedoeling hiervan is om met de jongeren zelf geld in te zamelen voor de activiteiten van Y4Y.
Tijdens de vergaderingen van Y4Y kwamen we laatst met het idee om de helft van de opbrengst van het pannenkoekenrestaurant aan Forza4Sam te schenken! 

Geweldig hè!

(Y4Y =Youth for Youth,  is een jongerengroep van onze kerk die activiteiten organiseert voor jongeren vanaf de middelbare school)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten