zondag 28 februari 2016

Energy4Sam

Gister een prachtig mooie dag gehad, maar nu lijkt het wel of we weer worden afgestraft hiervoor. Vanochtend om 4 uur werd ik jammerend wakker. Na een pijnstiller en een hittepit op de buik ben ik wel rustig geworden, maar ik kon helaas niet meer slapen. Later liet ik flink wat lucht van onderen gaan, dus papa en mama denken dat ik daar last van had. Ik was weer helemaal vrolijk, maar toen we op het punt stonden om rond 11 uur richting opi en omi te gaan, begon ik weer heel naar te huilen. Toen zijn we maar thuis gebleven. Even later kreeg ik een aanval en 10 minuten later weer 1. Ik had daar flink last van! Papa en mama hebben me Diazepam gegeven en nu word ik gelukkig steeds rustiger in bed. Dit vinden papa en mama erg moeilijk. Om mij zo te zien huilen van pijn en ellende. 
Stomme nare rotziekte! Zou niet moeten mogen en kunnen!

Energy4Sam
De collega's van mijn mama leven ook altijd erg mee met ons. Vorig jaar heeft een hele groep collega's en andere bekenden de 4 Engelse Mijl of de Halve marathon van Zwolle gelopen. Dit was zo leuk, dat ze ook dit jaar weer mee willen doen! Hiermee willen we geld inzamelen voor onderzoek naar een medicijn tegen deze nare energiestofwisselingsziekte.
Doe jij ook mee voor Energy4Sam? :-) Het is op zaterdagavond 11 juni. Je loopt echt door de binnenstad van Zwolle, echt super leuk! We vragen je 100 euro in te zamelen als je de 4 Engelse Mijl loopt en 210 euro als je de halve marathon loopt. Het zou fantastisch zijn als we met z'n allen een mooi bedrag bij elkaar kunnen halen! De inschrijving start toevallig vandaag! Zie www.halvemarathonzwolle.nl.

Afscheid zorgdames
Afgelopen was een verdrietig weekje. 1 voor 1 namen de dames van de KinderThuisZorg afscheid. Na 1,2,4 en zelfs 5 jaar voor mee te hebben gezorgd, moet het helaas stoppen. We zijn vorige week zaterdag nog samen naar De Linde geweest in Hasselt. Samen gezellig gegeten en ik heb nog een mooi snoezelcadeau gekregen! Zelf was ik druk geweest en heb ik het een en ander in elkaar geknutseld voor ze! We hebben nog mooie foto's kunnen maken. De dames hebben altijd zo goed voor me gezorgd en ze stonden altijd klaar voor papa en mama. We gaan ze erg missen! Tineke, Melanie, Christine, Hester en Esther: bedankt voor alles! Jullie zijn schatten!

Hester, Christine, Ik, Esther, Melanie en Tineke



Volgende week starten 5 nieuwe verpleegkundigen van een andere thuiszorgorganisatie: BijzonderZorgenkind. Afgelopen maand zijn ze al ingewerkt door de dames van de KinderThuisZorg. We hopen dat ze 't erg leuk met mij gaan vinden :-)!
Indicatie zorg

Vorige week hebben we gelukkig te horen gekregen dat de meerzorg goed gekeurd is! Dus we houden het aantal zorguren die we de laatste maanden ook hadden! Dat was een grote opluchting voor papa en mama! Papa kan weer normaal slapen!  Voor het komende jaar zitten we in ieder geval goed qua uren.
Zwemmen
Maar gister was dus een erg leuk dagje! Ik heb gezwommen samen met papa en mama en mijn 2 lieve tantes en neven en nichten. Die gezelligheid van hun vind ik wel erg leuk hoor! Maar het water ook! Lekker bubbelen en door de stroomversnelling! Wat een pret! 
Met tante Lau


prof. Sam
 
Badderen en massage van de Bakkers
Voor mijn verjaardag had ik van tante Maai en Meis, Melle en Lente een koffertje gekregen met daarin allerlei benodigdheden voor een heerlijke verwenochtend: bruisbal, zeep, massage-olie, etc.
13 februari was het dan zover! Eerst werd ik lekker in bad gedaan! Wat een luxe zoveel aandacht van tante Maai, Meis, Melle en Lente. Uitgebreid werd ik gewassen. Daarna kreeg ik me toch een overheerlijke massage van Meis Melodie! Wauw! Wat was dat lekker zeg! Ik heb echt genoten! En papa en mama genoten mee. Dank je wel Meis, Melle, Lente en tante Maaike! 

 
Zalig!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten