dinsdag 3 juni 2014

Weer genoeg te vertellen!



Ik ben een heerlijk vrolijk manneke.  Ik word met een lach wakker en ga lachend naar bed. Heel bijzonder hoor. Vooral als je bedenkt dat ik toch weer wat meer epilepsie heb. ’t Ging afgelopen 2 weken best goed, maar gister en vandaag heb ik al zo’n 7 aanvallen gehad! Maar vanmiddag bleek ik ook wat verhoging te hebben: 38 gr. Niet veel, maar voor mij ruim genoeg om er weer heftig op te reageren. Maar… ik blijf vrolijk tussendoor!
Het blijft wel gissen waar ik nu dus last van heb. Gisteren ontzettend veel zitten poepen (tja…) en de geur was nou ook niet bepaald normaal… Heb ik iets met mijn darmen? Hopelijk gaat dit gauw weer over.



Weekendje Valkenburg
Maar waar ik jullie nog even over wat wil vertellen is het weekend anderhalve week geleden! We zijn namelijk naar Valkenburg geweest samen met nog 6 lotgenotengezinnen. Dit was fantastisch! Vorig jaar hebben we dat voor het eerst gedaan en volgend jaar staat ook al weer geboekt! Op de een of andere manier klikt het geweldig tussen de ouders en kinderen. We maken allemaal zo’n beetje hetzelfde mee, er hoeft niks uitgelegd te worden, we delen verhalen, lief en lied… Echt bijzonder! We zijn ontzettend blij deze lieve mensen te mogen leren kennen. Ze gaan ook toevallig allemaal in september naar Italië. Of paps gaat fietsen of mams gaat wandelend de bergen op (en de papa en mama van Willem gaan zelfs beiden… pfieuw!!).
Er is dus ook getraind op de fiets of met de benenwagen in de Limburgse ‘bergen’. 

Ja, er is even flink geposeerd!
 

 
mama kon niet kiezen tussen de vele mooie foto's van Noa en mij!
Trainen
Inge en mama trainen al regelmatig. Zaterdag  hebben ze zo’n 15 km gelopen. Ze zijn gestart in Muggebeet. Daar heb je een prachtig terras aan het water. Het zonnetje scheen heerlijk, dus eerst maar een cappuccino… poeh… dat noemen ze dan sportief bezig zijn! Nou ja.. na de cappuccino toch maar gaan lopen. Via het plaatsje Nederland naar Kalenberg. En ja hoor… daar lonkten de terrasjes ook al weer. Lekker geluncht en toen weer richting Muggebeet. 




Collectanten gezocht!
Om een mooi sponsorbedrag mee te nemen, willen we in de laatste week van augustus, net zoals vorig jaar een collecte in Genemuiden organiseren voor Forza4Sam. De vergunning is inmiddels verleend door de gemeente Zwartewaterland. Er hebben zich al een aantal mensen aangemeld, maar nu hebben we nog heel veel collectanten nodig, dus zou u of jij ons mee willen helpen in de laatste week van augustus met collecteren? Misschien weet je nog iemand anders die mee zou willen helpen? Laat het ons weten, je zou ons daar enorm mee helpen!

Wist je dat Inge en mama een persoonlijke pagina hebben op  http://www.forza4energy4all.nl/sponsor-deelnemers/persoonlijke-pagina/134-team-forza-sam.html
Hier kun je ze eventueel op sponsoren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten