maandag 11 maart 2013

Opbrengst Forza4Sam

Matthijn Buwalda
Eerst maar even wat vertellen over het concert met Matthijn Buwalda zaterdagavond… Dit was fantastisch!! Papa en mama zijn er nu nog vol van! Wat was het leuk! Van begin tot eind! Om 17 uur kwamen eerst de 80 VIP-gasten in de Schakel bij de Gereformeerde kerk in Genemuiden. De zaal was door de organisatie helemaal gezellig ingericht. Na het koffiedrinken en een plakje cake (alle cakebakkers bedankt!!!), mochten iederaan één aan van de tien tafels gaan zitten. Er werd gevraagd of iedereen even een moment stil kon zijn voordat het buffet werd geopend…. En… timing…!!! Toen kwam ik binnen met Christine van de KinderThuisZorg…  Dat was grappig! Al hoewel, iedereen begon toen te klappen, maar dat is zoveel lawaai, dat kan ik helemaal niet aan! Maar toch, na een paar minuten was ik gewend, vooral omdat ik ook in mijn eigen hoog/laagstoel zat met mijn eigen draairad. Toen vond ik het wel gezellig!

Het buffet was verzorgd door Slagerij van Ingen, dit was erg lekker vertelden alle gasten! Ondertussen stroomde de zaal vol met mensen die alleen voor het concert kwamen en tegen half 8 mochten de VIP-ers naar hun gereserveerde plekken. Toen kon het concert beginnen! Ik was inmiddels al weer naar huis met Christine, want ik hou niet van harde muziek… brrr!



Maar ik heb gehoord dat die Matthijn geweldig kan zingen en vertellen. Heel grappig vertellen! Moesten de mensen hard om lachen. Maar ook zong hij erg mooie liedjes, lekkere knallers, maar ook liedjes waar je door werd geraakt. Ook is er een filmpje van Forza4Sam getoond met allemaal foto’s van mij en mijn broer Matt*. Die komt zo snel mogelijk ook op de blog!

Na de pauze waren mijn papa en mama aan de beurt om wat te vertellen! Zenuwachtig dat ze waren! Het is ook helemaal niks voor hen om voor zo’n volle zaal met mensen (+/- 260 mensen!!) wat te vertellen, maar soms moet je wat! Haha! Daarna ging Matthijn en band weer in volle vaart verder en de avond was zo voorbij! Matthijn heeft er weer heel wat fans bij, want de cd’s gingen als warme broodjes over de toonbank!

De avond was supergoed georganiseerd door vijf collega’s van mijn mama: Hanneke Oudenaarden, Karine Bakker, Dick Smit, Rieno Poelarends en Harm Hulleman. Is toch helemaal super om zulke collega’s te hebben? Dank je wel!


Maar ook dank aan alle overige mensen die hebben meegewerkt aan deze avond!! Echt bijzonder dat jullie dit allemaal voor Forza4Sam willen doen!
 
Voor een leuke indruk van deze avond, hier 2 links met foto’s:
 

Opbrengst Boeketterie
In februari ging een deel van de opbrengst van de bloemen en planten die gekocht zijn bij de Boeketterie naar Forza4Sam! Totaal is dit het prachtige bedrag geworden van 340 euro!
Dank je wel Marita en Jennet! Maar ook dank voor het verzorgen van de bloemen op het concert van Matthijn Buwalda!

Mega opbrengst collecte
In week 8 is er door 125 collectanten huis aan huis gecollecteerd in Kampen, IJsselmuiden, Grafhorst en Genemuiden. De opbrengst was echt helemaal fantastisch!!! 10.213,00 is er overgemaakt naar Forza4Sam!! Dit had niemand verwacht! Van de collectanten hoorden we leuke verhalen dat mensen graag wilden geven en dat ze gelezen hebben over Forza4Sam. Alle inwoners bedankt voor de gulle gaven! Maar ook alle collectanten bedankt! En dank aan Dirk, Benno, Wilfred, Alexander, Geralde en Jacolien. Zonder jullie was het niet gelukt!

 
 
Snuffelmarkt
Mijn lieve tantes Maaike en Krista en mijn nichtjes Meis Melodie en Lise hebben vorige week op de Snuffelmarkt in Zwolle van allerlei spulletjes verkocht. Ook hebben Meis en Lise zelfgemaakte tekeningen verkocht. Dit was goed voor 118 euro!!!  Goed he!
 
Hoog bezoek!
Ik kreeg vorige week ook bezoek van wel vier (!) lieve dames. Werd er verlegen van! Ze hebben mooie kaarten gemaakt en verkocht voor Forza4Sam: opbrengst 24.50 euro! Dank je wel! Jullie mogen best vaker langs komen hoor! Vond ik wel erg leuk!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten