zondag 14 april 2013

Hart4Sam enzevoorts...

Zo, het is al weer een tijdje geleden dat we een blog hebben geplaatst. ’t Was even wat rustiger wat Forza4Sam betreft en zo gebeurd er ineens weer heel veel dat ik niet weet waar ik moet beginnen! Maar eerst even over mezelf wat vertellen.

Bikkel
Papa en mama zeggen heel vaak tegen mij dat ik zo lief ben! Hoe dat nou kan? Nou… ik lach de hele dag door zo vriendelijk naar hun, ben lief aan het spelen, vind alles leuk. Ik mopper bijna nooit! Alleen als ik crème op mijn wangen gesmeerd krijg, dat vind ik echt niet leuk! Dan zegt mijn mama dat ik een aansteller ben… haha! Maar das dan ook de enige keer hoor! Want de rest van de tijd ben ik een bikkel eerste klas! Zo had ik afgelopen weken knalrode gloeiwangen van de doorkomende kiezen. Nou ik was nog steeds erg vrolijk. Alleen zorgde het wel voor meer epilepsie en dat was wel echt balen! Maar echt mopperig werd ik er niet van, maar fijn is anders. Maar de laatste dagen lijkt het toch wel weer beter te gaan. We kijken het nog een paar dagen aan en anders gaat het nieuwe medicijn Lamictal iets de lucht in.
 
Hart4Sam
Afgelopen week zijn er door Betsy en mijn tantes Inge en Laura op Johannes Bogerman School, de Calvijn School en de Maarten Luther School in Genemuiden aan alle kinderen  een kleurplaat uitgedeeld met een spaarhart er op. Deze kon worden uitgeknipt en in elkaar gezet worden tot een spaarpotje voor Forza4Sam. Ook kregen ze er een klusjeskaart bij. De kinderen mogen allemaal klusjes gaan doen en in ruil daarvoor dan geld vragen voor Forza4Sam! Ze hebben ook nog een filmpje gekeken, zodat ze precies weten waar ze klusjes voor doen en waar ze voor gaan sparen de komende twee weken! Dit filmpje is te zien op http://www.youtube.com/watch?v=3ofIHQ9b0Wo. Op Koningsdag wordt bekend gemaakt wat er door de kinderen bij elkaar is gespaard!

Mochten er nog kinderen zijn die niet op de bovenstaande scholen zitten, maar ook graag een spaarpotje en klusjeskaart willen voor Forza4Sam, stuur dan een mailje naar forza4sam@gmail.com.
 
 

Sjoelen

Vorige week zaterdag was het de dag van de VVV. Bij de Wereldwinkel kon o.a. gesjoeld worden voor een taart, opbrengst naar Forza4Sam! Samen met mama en oma ben ik er nog geweest. Oma en mama hebben ook nog gesjoeld. Beste meneer de wethouder.... mama had u bijna verslagen en had u geen taart gehad! ’t Was gezellig! Voor een indruk zie http://www.genemuidenactueel.nl/nieuws/a/15589/t/De-dag-van-de-VVV-in-Genemuiden.html (ik sta er ook op!).
Een paar dagen later kregen we een heel lief kaartje door de deur:
 
 
 
Bedankt mensen van de Wereldwinkel en de sjoelers!
 

Haak-In

Op woensdag 10 april was de Haak-In! Vele mensen zullen denken: wat een suffe bezigheid…doe ik echt niet aan mee.. .blablabla…. Maar dan hebben jullie wat gemist hoor! Het was geweldig! Oma, mama en tante Inge en nog zo’n 20 dames… ze waren allemaal enthousiast! Het was zoooo gezellig! Heel veel gelachen! Lekker gegeten van de heerlijke hapjes van Herma. En ondertussen ook zo’n 120 vierkantjes gehaakt! Hiervan wordt door Anneke een dekentje gemaakt voor kinderen in Roemenië.
Misschien dat nu een aantal dames denken… mmm… was misschien toch wel leuk geweest? Nou! Er is een grote kans dat deze avond nog een keer herhaald wordt, dus hou de blog in de gaten!
 
 
O ja… de opbrengst voor Forza4Sam… niet onbelangrijk… is 143.40 euro! Haakdames, allemaal heel hartelijk dank voor jullie gulle gaven en voor jullie inzet! En tante Herma, dank je wel voor het organiseren van deze topavond!

 


En nog veel meer!

Gisteren was de eerste van de drie toertochten rondom Zwartewaterland. Foto’s volgens zsm!
Ook is er nog veel in de planning, maar hierover volgt ook zsm bericht. Hou de blog in de gaten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten